mitt nyårsfirande!

Idag är jag lycklig! 
"man ska inte gråta över det döda, för de hör det inte ändå"
hahhaa Älskade morfar!
Och varför är jag så lycklig egentligen? jag är i trollhättan ensam, sovit dåligt och ingen har egentligen gått som jag har tänkt de, men jag svävar på moln! Konstigt!
Och jag är väldigt glad att jag ska fira in det nya året på jobbet!
vi ska duka långbord och äta god mat, jag har gjort efterrät och vi får skåla in de nya året med pomac på våning 5! 
Självklart skulle jag vilja vara med nära och kära, men de kan jag ju vara alla andra dagar på året också! 
Nä enligt mig är nyårsfirandet överskattat, folk springer hysteriskt till systemet för att köpa något billigt bubbel som man ändå bara vill halsa några klunkar ur flaskan för att senare ställa den på marken och lämna den där...
Har aldrig tyckt at fyverkerier är någor speciellt, visst de kan vara fint men absolut inte värt pengarna, och nu när jag är hundmamma så är jag faktiskt ganska mycket emot sånt... Men visst jag förstår er som vill...
Nä god middag i goda vänner slag kan jag ha någon annan dag, och ska ha! 
visst är jag avundsjuk på någon nyårsfirande så är de på min syster och hennes sambo, de har nämligen tagit in på hotell, och spenderar nyår ensamma med 4a rätter och bubbel i spapoolen! Så skulle jag också kunna tänka mig att fira mitt nyår!
Gott nytt år allihopa!
 

RSS 2.0