Emma dejt!

Japp i eftermiddag så fick jag ett infall att lämna min sköna soffa..
Så jag skickade till min Emma som by the way är SKITTT snygg i håret wow... tänk om jag skulle kunna passa i den färgen..
Så när jag skickade och frågade om hon ville ta en fika fick jag ett jävligt snabbt svar..
åhh så glad jag blev..
och så hoppade blixten in i duschen.. japp färdig på 20 min ca...  och sen fick jag ju bara gå och väntade på Emma..
Gick till Lindex.. Ohh my gooooodd!
jag har glömt mascaran
men eftersom jag bara bort på andra sidan gågatan så va de ju bara att gå hem..
Träffades på E-house..
jag tog en kanelsnäcka och en biscotti och Emma va nyttig med en macka...
Ja har vi något skvaller att smaska i oss
Öhhh.... va har vi läst på facebook?
en kille hade skaffat flickvän och ev gått ifrån sin rötlösa attityd och va hade jag för skvaller att sprida?
?
pratade lite jobb skvaller och satt bara där...
Gick iväg för lite shopping... Ja de är typ så våra dejter ser ut, vi börjar med att få i oss lite föda och sen så shoppar vi, eller ja Emma shoppar för när jag shoppar med Emma så ser jag Emma skor, Emma tröja ja och Emma saker...
Så hittade ett par stövlar till Emma ja och så va de på jätte Rea också från 1300 till 399... Kallar jag ett klipp..
Kollade lite på festkläder, men eftersom vi knappt är ute längre så hängde i tillbaka de på väggen..
ja de är ungefär så våra dejter ser ut, men de är väldigt mysigt tycker jag..
ja detta är lite kort på mig och Emma..
Det är Sofia Nilsson som har tagit dom för några år sen.. (hon tränade på oss)
rekommenderar henne om ni ska ta fina kort
http://fiaelise.blogg.se/

RSS 2.0