Fördärvet!

ja jag har ju de sista spenderat mer till med Anna än någon annan..
Vi jobbar ihop, åker ihop, festat ihop, och vårat schema synkar att vi jobbar alltid ihop..
De är kul, trivs med Anna!
MEN HON TAR MIG TILL FÖRDÄRVET
Vi planerar nämligen alltid va vi ska äta... Och de är ju aldrig några nyttiga beslut vi gör..
Som i fredags... Anna frågade mig innan om vi inte skulle ha något gott och jag sa nej.. Men några timmar senare så stod vi på hemmakväll och plockade ihop en stor göttepöse!
Idag skulle jag bara äta nyttigt, äta modifast hela dagen för att komma igång...
Sen akn hon med och fråga om vi ska ta en fika... Kan ju inte säga nej...
Men köpte en sallad, en ceasar sallad men sen skulle vi ju ha efterrät...
Kladdkaka med cocosknäck över...

Ja och på tisdag är det alla hjärtans dag... den natten har jag och Anna planerat länge
Idag tog vi bort de hjärtformade pizzorna från menyn och bara fokuserade hjärtformade godisar!
Vi har till och med diskuterat en matblogg....
Vi ska bara lägga upp allt vi äter och hur vi kom fram till denna kost...
Tänkte att den kunde heta "ta varandra till fördärvet"
Tror att de kan bli ett passande namn..
Bilden är från Oktober när vi fixade en Möhippa till våran fina Marie!
Det sista vi sa till varandra när vi skilldes åt idag va
vi hörs innan tisdag så vi kan planera va vi ska köpa!


RSS 2.0