Gymmusik!

jag måste bara avreagera mig från igår... blev så jävla irriterad..
Tränar ju på ett litet gym, där inte så många tränar och när jag kom dit va jag ensam där, satte då på radion, blev RIX FM... tycker dom är bra att träna till, då kan jag sjunga med och komma i stämning samtidigt som de pratar lite ibland.. visst inte roligt att det är reklam stup i kvarten..
När jag satt på radiom och satt mig på cykeln och sjöng med till Loreen så kom de en familj, ja en mamma hennes son som också ville träna samt en dotter som gick där i sin rutiga skjorta och såg sur ut.. och så byter hon radiokanal!!!!
VA HAR HON FÖR RÄTT ATT GÖRA DE LIKSOM?
hon tränade ju inte ens.. Bytte till Lite FM.. visst ingen dålig kanal men vilken skit musik de spelade igår.. inte en enda låt som gick att sjunga till eller jag ens visste vilka de va!
Jag har blivit uppfostrad att så gör man inte utan att fråga den som va där först, att de är den som bestämmer liksom!
De är som när tanterna sätter på P4 eller något likande, då får jag rätta mig efter dom!
Hade ju självklart sagt ja om hon hade frågat men nu blev jag bara sur..
Och självklart så tröttande bruden och skällde på mamma och brodern så att de åkte hem...
och så kunde jag byta tillbaka..
Nä nu ska jag sluta vara sur, plocka iordning och se på lyxfällan och sen ska jag bli snygg i håret!

RSS 2.0