Jag sover!!!

Va så förbaskat trött i natt, kunde inte tänka i all denna konstiga lukt...
natt 1 av 3 hur ska detta gå...
Men så kom chefen!!! Underbara chef!
-Sara jag tror att ditt schema stämer inte med exel schemat, du skulle jobbat i natt!
-Men på mitt schema står det att jag gick på igår..
de två schema systemen stämde inte överrens...
FAN tänkte jag!
men då sa min chef
-så du behöver inte vara här torsdag till fredag...
UNDERBARA kvinna!
JAG TAR SEMESTER!!!!
Gick ändå in och jobbade ett extra pass nästa schema period så tar ändå bort en semesterdag då...!
Sen åkte jag hem och sov!!!
Vaknade av att posten kom, vaknade av att mobilen plingade
-jag måste bara blunda en stund till!
och sen sob jag till kl 16.10... Minns inte när jag sov så länge efter att jag jobbat...
FAN VA JAG SOVER!!
Sitter i soffan och hänger rent ut sagt, måste ta en ibumetin... huvudet är inte med!
Men gör ju min sista natt nu! helt fantastiskt!

RSS 2.0