Köpefilm

Jag är en såndäringa icke nerladdande person, visst har jag laddat ner nån enstaka sak för några år sen men jag ska va ärlig, helt ointresserad av tekniska saker och speciellt sånt, nä tacka vet jag köpefilm, DVD och blueray...
Mycket finare känsla, en härlig känsla av att stå coh välja i sin TV bänk va man ska välja...
Nu börjar utrymmet i TV bänken ta slut, Niclas vill ha en liten och snygg tvbänk, jag vill ha en med mycket förvaring så att alla mina filmer får plats...
samma sak med böcker.. tänk att ha en läsplatta... COOLT!!! Men är de verkligen samma känsla som att öppna en bok..
Ber till gudarna att de inte gör samma sak med BIBLIOTEKET som de gjorde med den underbara affären TRESTADMUSIK alltså stänger ner!!
Japp KÖPEFILM är bäst!
och mina nya filmer är
True blood säsong 3
Leon
Hotel Rwanda
De bästa av mödrar
och
Tillsammans
ligger nu och tittar på True blood... Kollade på De bästa av mödrar förut... Herre gud va jag grät... är så bölig!

RSS 2.0