Min dag!

Idag är de min dag och jag har blivit ett år äldre..
Ska faktiskt erkänna att de är skönt..
Idag ska jag bara ta de lungt... Vill någon fika så finns jag här =)
I lördags va jag ute och käkade med några kompisar och sen gick jag Niclas, Samuel och kattis vidare till butlers...
måste säga att Stålverket eller Jurassic park som de för oss heter måste öppna igen!
de va alldeles för mycket folk på Butlers och såg ju att de va MÅNGA jurassicparkare där..
Log så mycket jag bara kunde när Niclas sa
- ser du bratten... han kanske borde köpa en större skjorta..
hahahahahahhahahahahha
och kan ju säga att när han drog mig i toffsen så bara jag tittade på honom...
I söndags tog jag och Niclas en långpromenad innan vi åkte mot gräastorp för lite födelsedagsmiddag..
Familjen Theng kom precis från sälen och Alice och Gustav hade mycket att berätta!
Fick lite hårprodukter och blommor... och får nog något fint =) nästa helg också!
Åkte hem och la oss i soffan och tittade på Wallander samtidigt som jag sneglade på paketen från familjen Salomonsson...
Niclas väckte mig alldeles för tidigt... va helt väck och skelade säkert med mina ögon..
Av Conny och Marianne  fick jag en jätte fin pall som jag sneglat på länge... och en jätte fin väska!
Av Niclas fick jag också lite smått och gott... Och de jag uppskattade mest är ju weekendresa... Så himla skönt att komma bort, bo på hotell och bara ha de gott!
Nu har jag vart ute och sprungit och snart ska jag tvätta mina träningskläder..
Ikväll blir de middag med Anna...

RSS 2.0