snål, sniken, smart?

Ja idag är de torsdag och de betyder RÖDVIN!
Så gick till systemet för att köpa mig en flaska..
Malin fick mig att börja dricka
MASI Campofiorin
Men det är ju KORK på den alltså riktig kork.. 109 kr.... Och så kommer jag dricka ett glas innan jag somnar... Kan ju inte köra en öppnad flaska till Ulricehamn i morgon...
Gick bort till de små flaskorna.. OCH där fanns det i ett litet format till en billig peng... Wiihhoooo!!
ja ni får kalla mig snål, sniken eller smart, tycker iaf att de är onödgt att hälla gott vin i slasken!
Gick på dejt och nu har jag vinet fått den perfekta kylan (ja jag vill att även rödvin ska vara lite kallt även fast jag vet att de inte ska vara kallt)
Så nu blir det Vin, kex och ost till lyxfallan och någon bra film (eller säsong 3 av true blood)

RSS 2.0