snilleblixt

ja jag skäms nästan för att kalla det snilleblixt, men när jag tänker (att man ens ska behöva tänka) så är de nog de fick bli, men hjärna går lite i sllooowmotion....
Jag är trött, jobbtrött och behöer vara ledig
och när man tittar på mitt schema så förstår man väl varför..
Dagpersonalen frågar mig om jag alltid jobbar...
Så förbaskad jävla trött...
Sov som sagt 12,5 timmar förra natten... (gjorde nog inte ens de som tonåring) hjärnan fungerade inte i natt och idag ligger jag helt utslagen i soffan.. orkar inte ens kolla på tv..
promenad och motion.. de får vänta tills nästa decenium.. så känns de nu!
Imorgon ska jag gå och fika med Emma... ser verkligen fram emot de
sen blir de även systemet och en flaska rött... hinner väl inte ens öppna flaskan innan jag somnar eller får fyllehuudvärk..
Nä jag ska köpa 2 så jag har en på lördag också!

RSS 2.0