Sovsituation

som alla vet så älskar jag att sova, tycker att 10 är en bra tid att gå upp på morgonen oavsett när jag lagt mig kvällen innan...
I fredags myste vi i soffan, efter det vi sett på va slut och kl va 00 så började snygg sexig singel... och jag ÄLSKAR att somna i soffan till tv.. så jag tvingade Niclas att ligga kvar ett tag så han kunde sova med huvudet i mitt knä...
När kl va närmare 2 så la vi oss... När kl va efter 10 på lördagen fick Niclas PANIK..
"här kan vi ju inte ligga hela dagen, då får vi ju inget gjort"
medans jag resonerar
"de är skönt att sova, vi sover en stund till"
Men efter ett tag så kände jag av
- AJJJJJJJJJJJJ min rygg!!!!!!
Vår sovsituation är ju just nu så att jag sover i Niclas säng och Niclas sover på en tältsäng bredvid... (jätte mysigt verkligen)
Jag måste nämligen ha space i sängen, ingen som ligger och knör... Många kuddar och ett eget täcke..
men fy f-n va ont i ryggen jag får av Niclas säng, passar antagligen min kropp lika bra som en fisk passar på land, den tar liksom död på mig!
Niclas där emot kan sova var som helst... vi skulle kunna bygga ner min madrass i golvet och lägga ett liggunderlag bredvid och Niclas skulle sova lika gott på det... På den nivån är de..
Så I lördags åkte vi till Jönköping.. Gick in på SOVA och den trevliga tjejen visade oss Hilding family...
Den här ska jag ha!!!
Åkte ändå och tittade ytterliggare en gång på Kungssängen.. Bra madrass, snyggare färg, billigare...
Men nej nej..
Jag ska ha Hildingssängen och så fick de bli...
Niclas sa bara
-de är du som får ont i ryggen, då får bestämma!
hihihi...
Så nu är vi sängägare så om 3 veckor åker jag hem till Niclas mer än gärna!
Niclas fick iaf välja kuddar.. (och jag får väl antagligen sy örngott till dom.. 90x50 ska dom va, riktiga hotellkuddar... och visst Niclas ska väl känna sig som hemma i sitt eget hem, eftersom han sover mestadels på hotell så får vi väl skaffa hotellkuddar..
Och tänk på hur mycket space jag får när Niclas inte är hemma.. då kan jag sova alá Sara style...

RSS 2.0