Sushi

sitter här och dricker min kaffeshake och dricker mitt bubbelvatten och kollar på Nyhetsmorgon..
Ska snart åka till Överby och lägga väntarna på en tunika jag såg igår!
Niclas får lämna tllbaka min Cheap monday klänning, såg ut som Morticia Addams (ja familjen Addams mamman) insåg jag igår när jag provade dne i hemma miljö! den va snygg men lite för mycket för mig.... kan ju inte kläupp en sådan klänning
Min va svart och jag hade inte tänkt att visa mina bröst/bröstvårtor...
och nu fick grannen (som är en han) ett blombud!!!
ja men nu till Inläggs verkliga syfte Sushi!
Visst jag kan göra sushi själv men varför göra det när man bor granne med
Sushi Ichiban
Har faktiskt aldrig ätit någon godare sushi!!!
Och hur trevliga är inte ägarna!!!!
God dag fröken, om vi inte ses i morgon så får du ha en trevlig helg, bläckfisk ok?
Och alltid så himla glada och trevliga!
det enda nagativa är ju att det alltid är mycket folk där på lunchen!! =)
Så om ni ska äta sushi i Trollhättan så ska ni äta här!!!

RSS 2.0