Annas påhitt!

Igår gick jag ju på min nattjobbshelg.
Jobbade med Anna och och Joy och vi hade en bra natt... Mycket nya patienter som vi fick säga hej till men annars en bra natt! Sen kom ju Anna på att det va outlet på gymgrossisten... mellan 10-15...
Charlottes Perrellis stora Fitnesspaket!

Hur skulle vi göra nu? Kommer vi dit efter vi hade sovit hade de väl inte haft något kvar!
Nä vi skulle behöva vara där kl 10...
vi kan inte gå och lägga oss innan!!!
Så så blev det.. jag körde hem Anna som bytte om och vi gick en promenad på 9 km... Anna tog en kaffe på thebrödsbagaren och jag tog en vatten..
Sen var det iväg till Överby... och de va öppet när de kom och inga Måltidsersättning fanns det.. Men de fanns iaf ett par skit snygga träningsbyxor för 200 kr.. 12 bars för 20 kr... och lite andra piller som jag ska börja trycka i  mig så jag blir snygg tills Egypten!
Får nog ta och beställa måltidsersättning på nätet..
Kom hem kl 11 och störtade i säng...

RSS 2.0