Flädersaft!

Japp jag mår bra! Ingen baksmälla efter en fantastisk Nyårsfest igår!
Hade skit kul även fats jag bara drack Kloster Eberchs Traubensaft. Men va gör de när sällskapet är det bästa?
Hade fruktansvärt kul... trots att jag va nykter...
Förra gången jag va nykter på nyår va när morfar dog och då hade jag inte speciellt kul... Fast trevligt sällskap hade jag ju ändå, minns att min kompis Martin tog hand om mig och lät mig vara med han och hans kompisar...
Men det som jag mest kommer ihåg från den kvällen va nog mammas kram..
Va ska jag komma ihåg från denna kvällen då?
Jo det måste nog vara det underbara sällskapet, tror faktiskt de!
Tack Lisa än en gång för en kanon fest... Roligt med den den flyttande bordsplaceringen..
ikväll när jag kommer hem så ska jag sammanfatta jul och hela året tänkte jag (om jag hinner)
Gott nytt år på er!!!



RSS 2.0