Gammal och grå!

Känner mig så gammal och grå...
Får instämma med Jennys kommentar när de bestämde sig för att bli hemskjutsna kl 00.30 (eller nåt sånt efter nyårsskålandet)
- Känner mig så himla gammal och tråkig, när man är trött och bara vill åka hem och sova nu för tiden...
ja nått i den stilen va de iaf...
Kände mig lite "tråkig och gammal" när jag gick och la mig efter att ha slummrat i soffan innan alla gästerna gått hem på juldagen, men då skyllde jag på att jag skulle upp och jobba dagen efter och va skulle jag säga när Niclas och Fredrik satt och diskuterade bilar och annat intressant..
På nyår likadant, innan vi åkte til festen tänkte jag
- varför valde vi inte en Nyår ensama med god middag och tv tittande?
Hade lätte kul på festen, bra människor och bra upplägg måste jag säga, kanon...
(snygg eller vad, men färgen ska bättras på i Mars, är ingen solariebrud)
Men när Jenny kläckte sin kommentar vid 00.30 så hade jag tänkt de i flera timmar..
idag bestämde jag och Kattis att vi skulle gå ut och käka, vi behövde prata av oss lite...
Gick kl 18.00 en bra tid för två gamlingar... När kl va 21.20..
-Gud va trött jag är.... ja men kl är ju iaf 21.20....... ja men då så...
Vi reste oss och gick hem...
Men är jag så gammal och grå så att jag föredrar att sova än att roa sig?
De va samma med alkoholen.... 2 glas vitt drack jag idag och kände mig påverkad!!!!! Valde bort alkoholen både jul coh nyår och på juldagen drack jag endast 2 glas sen gick jag över på julmusten och vattnet....
gammal och grå.... och blek om man ska tro kortet.......

RSS 2.0