Jag mår så bra!

Tog en ordentlig sovmorgon i morses, gick upp vid 11 tiden!
de Måste ju säga att de strålade om mig, va så glad, mådde så jävla bra så bestämde mig för att ta en LÅNNNGGG promenad och de gjorde jag verkligen!
när jag kom ut så stod P vakten där och väntade de där 10 minutrarna!
flyttade bilen och betalade p-avgiften.. Vilken jävla tur att jag inte va ute 10 min senare...
Gick och gick och allt va så himla vackert, solen sken och naturen va va fantastiskt, vitt, ljust, och vackert..
Gick över spikön och funerade på hur jag skulle gå, gick längst kanalen ner till slussen, gick vidare och gick ner till naturreservatet som hade tagit illa av alla stormar... Underbara underbara kärlekensstig..
Över hängbron och UPP til Kopparklinten och stod där och njöt.. denna sagolika miljö! Förstår inte att jag ska flytta från vacka Trollhättan och Göta älv
(detta är inte min bild, utan finns på länsstyrelsen och är tagen av Jaenette Wadman)
Gick ner över Oskarsbron, fanns inget vatten i fallen och alla mystiska gångar och allt syndes... så himla sagolikt! Sen gick jag förbi Kärllstorps och över tågbron...
Gick över milen och över 2 timmar!
Kom hem och åt en god middag!
Inget ont, inget illamående bara ett stort stort LEENDE!

RSS 2.0