livspussel

Jag har ju varken barn, hund eller annat liknande..
Jag har mig själv och Niclas, det är liksom våran familj, samt våra familjer..
Men ändå är det svårt att få ihop livspussel, våra jobb, när vi ska sova ihop (för de är i princip det vi gör ihop för tillfället, med undantag för de få helgerna vi spenderar ihop) och när vi ska träffa våra vänner och familj.
har jätte dåligt samvete att jag inte träffar mina kompisar och familj så mycket som jag vill, helst skulle jag väl vilja bo i ett kollektiv så att jag han ha alla mina nära och kära nära mig.. eller kanske inte men iaf lite mer ledig tid..
Hur blir det då när man skaffar hund? eller till och med barn?
tror faktiskt de blir bättre när vi flyttar, för då då kan man satsa allt på vänner och familj när man väl gör det...
och jag och Niclas att göra annat ihop än att bara äta och sova..
Som idag, vem ska jag träffa idag, Niclas är i skövde på nån ja skit samma sen skulle han bli och i morgon skulle han lämna in bilen på service igen så inget sova ihop i natt.. men min enda lediga kväll... Nä idag va de Syrrans tur men tyvärr kunde hon inte.. Min hjärna började tänka.. sen kom jag på, nej jag ska inte träffa nån, jag behöver en kväll med min bok i mitt badkar...
Så gick till Willys och köpte Liba bröd... Shit va gott de är så idag blir de tunnbrödsrulle med kyckling kebab... köpte även två inredningstidningar.. ni vet jag kommer med ideerna och Niclas som får välaj vilken ide som är bäst... eller ja nästan iaf!

RSS 2.0