My night!

japp äntligen blev det en kväll med tjejerna, som jag har väntat..
några av de bästa kunde ju tyvärr inte vara med men de får bli en annan gång!
Ja visst blev vi snygga iaf!
Vi hade en super bra förfest, visst är alltid förfesterna bäst, och eftersom inte mitt spotify och internet ville samabeta så valde vi att sätta på Dyngkåt och hur helig som helst.. måste säga att den va kanon även som förfest udnerhållning!
sen vankades de dans! måste säga att det va bra musik.. eller så är det så att de va århundranden sin jag va ute sist så att musiken han ändrats!
Men måste ju säga, att det är något helt annat att gå¨ut nu... Man har väl blivit äldre och skaffat kille... fast ja.. när jag va yngre så va de roligare ändå... ja jag vet inte...
man prioriterar väl olika helt enkelt.............
en kan de ju vara så att jag och mina singel kompisar inte riktigt har samma "syfte" men kvällen.. så är de!
Men så jävla skönt att vara med tjejerna igen! älskar det!! bara vänner skratta och ha roligt... (visst jag har väldigt roligt med Nicls också) men de är inte samma sak och jag står fast vid att det är viktigt att bara vara med vännerna och att sära på sig ibland även fast man egentligen bara vill vara med varandra!
Men väldigt viktigt med egna vänner!
och de är jag och Niclas överrens om... (faktiskt väldigt väldigt skönt, han ifråga sätter aldrig varför jag ska vara med mina vänner, säger jag att jag ska vara med dom så är det så)
Och jag är så himla glad över mina vänner som vill vara med mig!
nu ska jag somna till en svensk film, så som de ska vara efter en kväll på krogen!

RSS 2.0