Pannlampa..

När jag gick fråb jobbet så va jag grymt sugen på att ta min gamla vanliga löprunda..
och som sagt 1000 gånger tidigare s gillar jag att springa när de är mörkt eftersom ingen ska se mig...
Men så kom jag och tänka på det här med pannlampa... Skit bra eller hur, blev omsprungen av några med pannlampa och de slapp ju vara rädda för att ramla på rötter och annat...
Men när jag gick där och funderade så näää va ska jag med de till?
De är ju såååå overkill när de kommer till mig... lite för avancerat...
tänk er själva... här kommer en lunkande tjockis med pannlampa....
näää skit fel fel fel...
det är bara orienterare och super ambitiösa personer som har pannlampa på sig...
När jag kom utanför mitt hus så sa min kropp ifrån, alldeles för trött för att springa
Får sätta fart på fläsket i morgon istället....
utan pannlampa då så klart!

RSS 2.0