Plåtbrudar

Jag måste bara berättade detta.. Förlåt Niclas...
Ni som läser detta kommer antagligen INTE tycka detta är lika roligt!
Och kanske vet ni att Niclas har ett intresse, som han gärna får ha, bara han inte blandar in mig i sitt BIL INTRESSE!
Men jag och Niclas satt i soffan och diskuterade eller ja skojande, satt och tittade på Jurholts avgångsmeddelande och eftersom jag är röd och Niclas är blå så blir de alltid en liten diskussion... Iaf vi kom in på Kungsbacka.. inte så många röda personer där... Men de kommer få en till!
sen kom vi in på de där med att skänka pengar till välgörenhet som ledde oss in på Niclas framtida ferrari! (jaja kanske lite otippat)
Att han skulle komma in och hämta mig i sin ferrari och sen gjorde han några ljud för sig, ja att det skulle dunka från högtalarna....
Kollade på honom och sa
- ööhh nää då är inte du min pojkvän....
- men de är ju så de ska låta..
- nää ingen tjej tycker det är sexigt..
- nähä.. men jag gör det... och de vet tydligen du hur alla tjejer tycker om det?
- öhh ja de vet jag, de är töntigt..
- då har du aldrig vart i Tidaholm!
Och där brast jag ut i skratt, jag ångrar mig! Niclas har bra humor!
och så vet han hur han får tyst på mig också....

RSS 2.0