Kompromissa!

Ja som alla trogna läsare redan vet så ska ju jag och Niclas flytta ihop...
och jag och Niclas har redan börjat "kompromissa" om vad som ska komma in i vårt nya hem..
Vi är inte riktigt överrens.....
Har ju självklart tagit upp mitt problem på jobbet, och lösningen kära ni...
.... låt "han" ha sin "lampa" en månad så byter du succesivt ut dom....
Så om Niclas "kompromissar" 80% så kan jag kompromissa 20%... de är ju så de fungerar i alla andra förhållanden liksom...
Så jag vill ha detta köksbordet... och eftersom Niclas bord ska bli matsalsbord så tycker jag ju att han får kompromissa...
Från bo concept....
Eftersom Niclas ska ha rum nr 3 som hans kontor (eftersom jag inte behöver ett kontor) så tycker jag att han får kompromissa
Men förstås ska ju skrivbordet vara ett lite djupare hyllplan...  jag röstar String och Niclas får helt enkelt kompromissa.. :P
ja och sen är de ju väldigt smart i ett sånt litet rum....
Sen tog ju Niclas med mig till severins möbler... förlåt mig men blev inte så impad, förutom av övresta våningen men min smak av design... (dock ej plånboksstorlek) För varför ska jag köpa en soffa för över 30 000 för att Jan malmström har designat den om jag kan gå på loppis och få en snarlik för en tusing... ?
Men Nicls har iaf "lovat" mig.... ja eller ja jag sa,
-LOVA MIG ATT JAG FÅR DEN..
-jag lovar ingenting
-LOVA att jag får den när vi får barn!
han har ju redan gått med på att jag ska få en gungstol... så varför kan jag inte få denna, det är ju faktiskt en gungstol...
LOVA MIG!
för du får faktiskt kompromissa, ska jag föda fram en såndäringa så får du bjuda till lite....
kanske.... ja Niclas fick ju faktiskt välja sängstomme.... visst jag får ha min byrå..... men ja... liljekonvaljtapeten skulle vara väldigt fin i sovrummet.....
Kommer säkert snart på massa andra saker som vi får kompromissa om...

RSS 2.0