Ut i snön!

När jag stod med en patient idag så tittade vi ut genom snön och de snöade!
Så fint men stora fina flingor och där bestämde jag mig!
JAG SKA SPRINGA NÄR JAG KOMMER HEM!!
hade så dålig flex så fick stämpla ut 15.50...
måste ju faktiskt säga att allt har gått min väg idag, underbar dag på jobbet, när jag kom hem hittade jag en pytteliten fickparkering på gratisparkeringen och jag kom in i den på första försöket, min vilja svek inte och även fast jag kände mig trött så gick det lätt att få på sig skorna, det enda motgången va väl egentligen att de blev broöppning och att jag fick stå och vänta i en massa minuter men efter det, fasen va lätt de gick, jag liksom bara flögfram kändes de som även fast de inte gick så fort!
Och denna härliga snön, visst va de kallt undre de tunna löparbyxorna men de va ju bara en orsak att stå lite längre i den extra varma duschen! och de va så ljust, trotts att himmlen va bäcksvart! och luften va helt fantastisk så frisk och lätt andad!

RSS 2.0