va är de för fel?

På att bara ligga i sängen?
Förlåt men jag är ingen extremtjej som skriver på min facebook om allt duktigt jag gör och hur lite jag äter!
Och ärligt så SKITER jag i att du äter ett äpple om dagen eller om du bara är ute och går..
Och ärligt så tror jag dig inte...
Om du skriver när du är duktig är du tyst när du ligger där och päser i soffan?
För visst är de konstigt. vi diskuterade det igår... Sverige blir bara tjockare och tjockare men allt facebook handlar om nu för tiden är hur sunda i är, hur mycket vi tränar och hur lite vi äter... Går inte riktit ihop...
visst jag kanske skriver de på bloggen, men de peppar mig, och jag är tjock, jag behöver gå ner i vikt, och om folk inte vill de se så väljer de ju att inte gå in på min blogg igen eller?
visst jag tycker om att motionera och äta sunt, men jag mår även bra av att slappa i soffan äta lite gott då och då... ja är nog rätt lagom... usch va tråkigt.. men fan hellre lagom än extrem åt något håll...
de är inget fel på att bara ligga i sängen men ett glas pepsi, lite choklad som jag fick igår och en bra bok istället för att hetsmotionera i spåret!

RSS 2.0