ert jävla kiss

Blir så trött på er män... Nä inte alla män jo ibland faktiskt...
Men ni män som KISSAR vid andras portar bara för att ni kan!
Just nu skulle jag vilja döda dig som gjorde det!
Eller kanske t.o.m. klippa av en viss del av dig så att du får börja sitta ner och kissa härdanefter, så får du se hur kul detta lilla kissskvättandet verkligen va...
eller någon liten skvätt va de inte heller för den delen...
bara för att du kan stå upp och kissa betyder de inte att du får göra det var fan som helst och speciellt inte utanför min port!!
Och jag vet att detta inte är en kvinna... För skulle vi vilja gå ut och ha lite roligt på en onsdag natt (som i princip är lika med skit tråkigt här i stan) så skulle vi aldrig få för oss att kissa utanför någons dörr!
Nä de är nu MÄN som gör sånt!
TORKA UPP EFTER ER!!
Visst jag har väl kissat i något dike eller i någon buske och har hört om de som sätter sig mellan bilar och sånt men att förstöra för människor på de här sättet..
jo jag ska berätta...
de har liksom runnit i på något konstigt sätt och sedan torkat in och nu luktar de som ja gammal alkis i hela trapphuset!!!
De är ert jävla kiss och ni får fan torka upp efter er!

RSS 2.0