gått och blivit tant

Va så himla sugen på att gå ut ikväll, dansa av mig min tjocka rumpan!
men antingen så jobbade de eller så hade de ingen lust så jag tappade änna lusten rätt snabbt och bestämde mig för att sura i soffan... eller sura och sura men de är ju faktiskt de jag har längtat efter, att sitta i min soffa en hel dag utan massa krav att göra något och när man får de då vill man göra massa saker...
Tog en promenad med Linnea i morses, va ju trots allt ett antal månader sen sist!
Efter de gick jag till systemet och köpte en flaska rött... och la mig i princip i soffan och spelade röj.. japp de är min nya besatthet, jag spelar röj...
sen så gick jag igenom min garderob, bestämt va jag ska ha på mig på lördag och Connys födelsedag och även vilka klänningar jag ska packa med mig till egypten! jaja lite idigt kanske men bättre att vara tidigt!
jaja kanske lite tantvarning på de också...
men den riktiga tantvarningen är ju att jag nu i en veckas tid har gått och beundrat min Boklampa, ja mitt bästa köp på Ullared, 25 kr så jag köpte 2!!
Och varje gång jag använder den så tänker jag
"hur i helsike har jag kunnat leva utan den"
Så efter att jag vart och hyrt film och köpt en panpizza och lite ost så la jag mig i badkaret och läste lite och självklart kom min boklampa väl till hands i mitt nersläckta badrum..!
Gick lagom upp till 20 över 7, värmde min pizza och hälde upp ett glas rött och landade i soffan lagom till mitt favis program, Post kodmiljonären!

RSS 2.0