mellomys!

Ja de nya svenska ordet som aldrig tidigare har används men som bara har ploppat upp över allt i Sverige!
jag tyckte självklart att "mellomyset" va mysigare förr när man satt med sin tidining, fyllde i poäng, allt varade bara en kväll sen va de slut.. Då såg alla på melodifestivalen.. Nu när man ska mellomysa varje helg är de inte samma sak..
Om de inte vore för barnen hade jag minsann inte kollat tror jag..
i lördags va de familjeaktivitet... Jag och Lisa fyllde ju år i måndags och de ska banne mig firas 2 gånger.. ja vi har blivit så gamla nu så antingen firar man 2 gånger eller ingen alls..! =)
Så vi körde rally på bana.. och till och med jag kunde hålla mig så lugn så jag klarade av de! Kom faktiskt ända till A-final... de nu...
Bara gasa och släppa på gasen my style of driving!
Gustav som va fukuserad till MAX kvällen igenom medan Rolf som vann ja vi kallar de bra när de gäller!
Efter de åkte hela familjen hem till mig och organiserade en middag..
Mamma hade gjort smörgåstårta, så längesen man åt de...
Sen blev det Mellomys framför tv..
Godisskålen va jätteee stort men vi åt allt upp den!

RSS 2.0