Sötast i stan!

Va och shoppade idag.. skulle köpa sandaler...
Men hittade inga som jag tyckte va värt pengarna... Humm.. får se om jag tar en snabb sväng förbi på fredag eller lördag eftersom jag förstod att mina favorit sandaler tydligen är slängda eller något, hittar bara mina fula skor...
Men så blev ajg lite funderasm över va jag ska ha på mig på lördag, när vi ska fira Conny... måste även där ha nya skor... men men...
Hittade ingen ny fin klänning men gick ändå in på Gina Tricot som jag personligt har vart katastrofalt dåligt den senaste tiden.. men idag så!
Och så hittade jag en JÄTTE fin SÖT topp..
Äntingen så blir en en byxoutfit med denna toppen till Connys firande eller så blir jag bara sötast i Egypten som blir vårt mal på MÅNDAG!
Därför va jag ju även tvungen att köpa en ny bikini.. så hima trött på mina gamla, men som alla et så är jag ju rätt rund och go så klär ju inte riktigt i en teeny weeny string bikini!
utan de ska vara rejäla grejer! som täcker allt! Men de är ju inte det lättaste att få tag i för alla som BORDE ha på sig bikini SKA vara pytte små!!
Men så höjer jag min hand för Cubus!!! OJOJOJ säger jag bara!
Japp de är en överdel med stor kupa...  tror att de fanns ända upp till E och sen byxorna är gjorda så att de kan dras upp högt upp på magen och sen kan man vika ner kanten så mycket man själv känner för!
valde blå eftersom folk säger att jag passar i blått, jag är tydligen söt i de så de passar ju dagens ämne!

RSS 2.0