Titanic

Varje natt i mina drömmar
Jag ser dig, jag känner dig,
Det är så jag vet att du går på

Långt över avståndet
Och avstånd mellan oss
Du har kommit att visa dig gå på

Nära, långt bort, var du än är
Jag tror att hjärtat går
Än en gång du öppnar dörren
Och du är här i mitt hjärta
Och mitt hjärta kommer att fortsätta

Kärlek kan beröra oss en gång
Och vara i en livstid
Och aldrig släppa taget tills vi är borta

Kärleken var när jag älskade dig
En sann tid jag håller med
I mitt liv kommer vi alltid att gå vidare

Nära, långt bort, var du än är
Jag tror att hjärtat går
Än en gång du öppnar dörren
Och du är här i mitt hjärta
Och mitt hjärta kommer att fortsätta

Du är här, det finns inget jag fruktar,
Och jag vet att mitt hjärta kommer att fortsätta gå
Vi kommer stanna för alltid på detta sätt
Du är trygg i mitt hjärta
Och mitt hjärta kommer att fortsätta

Nä nu ska jag lägga mig ocg gråta lite till min bok...

RSS 2.0