vaktat från idet!

jag har en kompis, inte vilken kompis som helst, en av mina äldsta och bästa vänner..
och nu har hon vaknat upp från sitt ide, och jag älskar`t!
Hon är en sån däringa människa som jag också skulle kunna vara, en sån däringa människa som drar på sig ragsockarna och kryper upp i sin soffa med en miljard doftljus på hösten och sen kryper hon inte ur soffan förän Converssäsongen har startat igen...
Och nu har hon dragit upp sin persien och sett att solen har lyst och insett att de är vår..
Tar därför all sin energi och drar ut på äventyr!!
Eftersom jag inte kryper upp i min soffa och drar ner persienerna så drabbas jag ju av något som kallas väderomslag...
Just nu känner jag att halsen gör ont, pannan är het och gummiklubban krossade precis mitt skallben!
Jag är utslagen..
Medans hon lever livet och har värsta vårkänslora som sprudlar inom sig!
Och drar på massa loppisar och shoppingäventyr!
Jag vill också vara som hon! hon är så mycket smartare ön mig!
detta äventyret kallas
"vi faller ner i fallen men vi är lika glá för de"

RSS 2.0