Ni får vara med

Mitt hjärta blöder... Har väl insett att min telefon inte orkar mer..
Har väl haft denna fina telefon i snart 4 år.. Hatar att köpa ny teknik.. tror jag blivit lite skadad tidigare i livet...
Men usch nää jag köper en och så får de vara bra till den går sönder...
och Iphone är nog inget alternativ... tror jag... orkar inte vara "tillgänglig" hela tiden...
Nä min Samsung touchwiz är älskad...
trodde hon skulle lämna mig i vintras då jag tappade henne i ett glas vatten... Men hon torkade och reste sig upp igen..
Ni får jag" begränsad åtkomst" när jag pratar i telefonen och samtalet bryts, sms som skickas till mig på dagen kan komma flera timmar senare...
jag får väl ge upp mitt kämpande och byta ut henne, men de känns väldigt tungt...
Fick en plastig sak av Niclas (som han i sin tur tog av chefen) i vintras, den har bara legat, kommer köpa en ny, hatar den...
men idag när jag tog beslutet så va de ju bara att börja skriva av alla kontakter...
105 kontakter... så satt och gick igenom vilka jag skulle ha kvar.. Halverade min lista! de va väldigt skönt måste jag säga... och de är bara de bästa som får vara kvar på min "lista"
Min fina samsung!!!
Jag vill inte ha en smartphone!!!

RSS 2.0