saknar honom

Idag va Niclas här och käkade lunch med mig på Strandgatan, man får passa på när de är så fint väder.
Sen ville han väl visa bilen som han hade med sig, Ok jag va rätt njöd med den också... Visst massage stolarna är väl rätt onödiga med visst, får jag massage i bilen så sover jag ju kanske ännu godare när vi är ute och åker..
men vi sågs ju senaste i måndags morses, och kommer väl ses igen på måndag eftermiddag nästa gång.. så blev väldigt glad när han frågad eom jag ville käka lunch med honom.
va rätt irriterad och stressad innan helgen, kanske va hormonerna som svajade vväääälldigt mycket men Niclas fick ta väldigt mycket skit, inte för att det är något ovanligt... våra hurmörsvängningar får de ju liksom stå ut med om de nu har valt att vara kära i oss.. de tycker iaf jag...
Så när jag åkte till Niclas i fredags tog jag med mig mitt nyinköpta ljus, lite harmonigivande för relationen... men till min stora förväning så "slapp" vi tända det... trodde det nu när flytten skulle diskuteras och jag skulle slita Niclas kära ägodelar ifrån honom!
Men vilken helg, är helt lyrisk, så underbar helg... Jag fick min efterlänktade liljekonvaljtapet
Niclas ville ha den vit/beige/gråa men så blev det ju inte... tog fram mina ögon och så sa Niclas bara
- ja men vi tar ju den gröna...
kommer bli fantastiskt fint!
Så nu sitter jag här och tänker på att Niclas snart sitter på ett 4 stjärnigt hotell och gottar sig... medans jag får sitta här och väntar på honom... sakna honom...  själv sitter jag här med beslut ångest... va ska jag äta? ingen att killa på på tv och de är skit stökigt här!

RSS 2.0