Ful hund?

Och dagens sovar bild på honom! 
Skulle ut och gå med Elvis igår, hann knappt ut genom porten då en man sa
"oj har vi en liten mops i huset"
mannen va jätte trevlig och vi pratade en stund men vet ni va denna mannen avslutade vårt samtal med att säga
"ja mops är charmiga men de är ju väldigt fula"
!!!!!!
alltså håll tyst med dig va ville jag bara säga! Jag tycker faktiskt att min hund är den finaste i världen och skulle inte skaffa en hund som jag tycker är ful! 
fast kvällen innan sa ju min kära mor
"men han är ju inte fin i ansiktet"
!!!
Jo de är är han visst, världens finaste!!!
Men om min mamma inte tycker han är fin hur kan hon då säga att vi är lika, att matte och hund alltid matchar!!!
Så jag är ful i mitt tryne då eller?
Nä hur kan man inte tycka att den här lille varelsen är den finaste som finns...!
 
 

RSS 2.0