Åksjuk & besviken!

Förstår inte va de är med mig, så fort jag sätter mig på något som rör sig framåt eller bakåt så blir jag åksjuk...
alltså de spelar ingen roll om jag kör, sitter bredvid eller kollar ut genom fönstret.. 
tar flera timmar att komma i form igen... 
Så nu när jag skulle hömta Niclas så skedde det igen, snurrig i huvudet och mår illa! 
får sjukskriva mig för jag kan inte ta mig till jobbet, ja om de inte är gångavstånd, eller ja hade ju nästan samma känsla när jag va ute och gick förut också så...
Men när jag satt där med Niclas i bilen och mådde som jag gjorde, ja de räckte ju inte att jag kände mig åksjuk så blev jag så besviken....
Niclas skulle åka på söndag eftermiddag och inte måndag morgon... Kanske inte så farligt tycker ni men jag åker till trollhättan i morgon och Niclas ska ut och åka åka/jobba som vanligt....
På Fredag är de familjemiddag med ljusfestivalen och på lördag har Niclas ska på firmafest på lördag... Ja ni förstår... Sen åker han på söndag igen... och de är ju inte så att han kommer hem på tisdag igen..... (då är han ju inte ens framme!)

RSS 2.0