la familia

Igår hade vi ett "litet" familjesammanträde!
De har ju vart årets "Nossans ljusfestival" i Gästorp denna veckan och de har blicit som en tradition att samla familjen och äta gott och pullsa på sig en enorm mängd kläder för att sedan gå den spökiga ljusfestivalen!
Men först så packade jag och Niclas in Elvis och all mat i bilen och drog iväg till de big sister för en trevlig kväll!
De blev kina buffe och två sortes kakor till kaffet som jag hade stått och arbetet med hela förmiddagen,...
En jätte donuts och en tosca kaka..
När vi kom där fanns de två mycket skeptiska barn där och så kom en glad huns in dundrande!
Men Gustav va modig nog att klappa honom, innan de att Elvis jagade han upp i sängen förstås!
Efter maten tog vi då på oss ALLA kläder och åkte miot ljuset!
Alice frågade mig och jag kände spöket Lotta, japp hon har ett namn...... och nej Moster känner inte Spöket Lotta men Lotta kanske känner moster! =)
Vi Köade in i spökskogen och syrran fick verkligen ett spöke upptryckt i nyllet...
Efter det gick vi in i tältet och Alice visade sin ENORMA och fina pärlplatta som hon och klassen hade gjort och mamma visade stolt upp hennes elevers spöken som hängde i ett träd!
Fick även träffa min underbara Karin som berättade allt om ljussättningen!
HON ÄR SÅ HIMLA DUKTIG!
När vi hade fryst klart begav vi oss till bilen igen för att färdas hemåt..
men vill framförallt TACKA min underbara familj!
Jag älskar er!!

RSS 2.0