feel good...

ja jag tänkte jag skulle starta en feel good blogg... 
Inte för mig utan för er som läser den..
Ni kan sitta där i soffan som jag gör nu och säga till er själva "ja men jag har ju inte så dåligt ändå"
precis så som jag gör när jag jag kollar på lyxfällan..
Ja för med min otur så kan nu allt säga till er själva, vilken tur att det inte är jag...
Ja för i morses upptäckte jag att jag glömt mina inlägg till skorna så fick klippa sönder Niclas sulor och ligga i mina skor (han har inte fått veta det än) 
Men trampande mig ändå fram till Kungsmässan och fick shoppat lite...
Ett linne som jag ska slänga på mig i morgon till skolan (så roligt att göra sig iordning eftersom man endast går i samma blå dräkt hela dagarna med en tofts) Sen gick jag och köpte ett litet anteckningsblock med 5 delar, tänkte jag kunde ha en för varje "2 dagars träff" och en penna med 5 olika färger i.. så att jag kan skilja på saker och ting (tänkt köpa en sån till jobbet länge) sen gick jag till cleas olsson och köpte e laddare... blev lite annar också... kanske ska behålla den själv eller ge bort de i present till någon... har inte bestämt mig än!
Så va de dags att gå hem började ösregan, men detta hade jag förberett med en poncho i väskan.. men va gjorde den... fick ställa mig i busskuren i stället... åhh de går 2 bussar till Vallda... så gick på en av de... SJÄLVKLART VAR DE FEL!!!
Så åkte via Sandö och Lerkil ut mot Onsala och när bussen skulle vända frågade busschauffören vart jag skulle av, - Jag är ny här så jag åker gärna med tillbaka och går av så nära hem jag kan...
1 km fick jag gå men bättre än 6 som de är till kungsmässan...
ja så må gott gottfolk... 
Så hoppas jag att min otur vänder i morgon för då börjar skolan.. 
(hoppas även att armen inte är bortdomnad)
 

RSS 2.0