INTE NU!

Jag vill inte vara sjuk! Inte nu inte dessa dagar!
I lördags efter jobbet va de som om någon hade klubbat ner mig och fick ställa in min dejt med Karin och Marcus! 
Men trodde att jag behövde lite frisk luft så tog en promenad.... Men nej då, fortfarande lika trött...
Igår vaknade jag likadant, och nej varken gravid, sömnlös eller utbränd!
Tog åter igen en promenad men lika hängig och fick gå och lägga mig istället för att gå på hälsa mässan och hälsa på Lillemor!
iväg till jobbet och lovar att de inte gick bättre, studenten som gick med mig, ja stackars henne!! Kunde inte tänka och de va något hela tiden och på de så behövde jag tänka!!
Tog tempen när jag gick hem och FEBER!
Hem, i säng med lite Alvedon.... Vaknade och ställde mig i duschen... Tog på mig kläderna och kom till porten, där sa de stopp och fick gå upp och ringa mina kollegor... 
Vill inte vara sjuk, inte denna dagen, va så himla mycket som jag hade i mitt huvud som skulle framföras idag och den röran vill man liksom inte lämna efter sig! Stackars Annelie som jag fick ringa efter min timmes tupplur för att rapportera... 
Och då när alvedonen hade gett effekt så mådde man ju ganska bra....
Jajaj blir väl egentligen inte bättre om man skulle stötta upp på avd... 
så packade bilen och åkte hemåt...
Ja mot VALLDA!!! mitt underbara vallda! 
Idag kommer Niclas hem.. i natt! och åker igen på onsdag förmiddag.. och då ligger jag i FEBER!!!
Perfekt!!! Strålande...!
hade sett fram emot en mysig dag ihop, kanske en promenad eller lite shopping bland allt tvättande! 
Och så känns de som om huvudet ska sprängas och Alvedonen ligger i Trollhättan... 
Förra året va jag sjuk och tvingade Niclas att komma hem, i år är jag sjuk när han kommer hem! 

RSS 2.0