Snarkar..

Igår hade vi Kristian och Marie här som vi åt lite tacos och glass ihop med. 
de fick träffa vår fina Elvis  och jag märkte att Elvis blev trött för innan de åkte låg han och sov på mattan under soffan...
När jag och Niclas reste oss från soffan reagerade han inte ens och jag fick lyfta in honom i sin lilla hundkoja som står i vårt sovrum, han gjorde en liten runda och sen gick han och la sig igen! 
SÅ LÄTT HAR ALDRIG SOVTIME GÅTT!
Och innan jag hann ta upp min bok så hörde jag snarkningar från lilla kojan.. 
Och när niclas klocka ringde kl 6 (ja han skulle ut och meka med min bil) Så är inte de första man säger längre "STÄNG AV!!" utan, "vaknade han" 
Elvis tittade ut, tog en liten runda och gick självmant och la sig igen..
Men när Niclas gick ut så blev han ledsen men gick och la sig när jag sa till... Och när man hör hans starkande, ja då kan man man somna om igen... 
Men 8 då vaknade han igen och då vågade jag inte vänta längre..
 

RSS 2.0