Utvecklingssamtal..

Ja nu har Niclas vart hemma i si så där 15 timmar och jag har redan konstaterat att vi behöver ha ett utvecklingssaml!
Ja Nu när Niclas har vart borta så kan jag ju knappt räkna på fingrarna hur många gånger jag fått höra
"ja men snart kommer jag hem och då mår du bra igen" 
för du är så jävla bra eller?????
Ja de gäller ju inte bara Niclas, de flesta män faktiskt...!
Ja ett ex. till är ju han i "underbart är kort" maken till Helene i Hyltebruk...
-Ja men jag är snäll!
Så skulle aldrig en kvinna säga utan kanske mer
- ja men allt för dig älskling!
Ja och idag innan vi skulle käka lunch, där slog det änna bakut för mig.. Niclas spatserade runt och ville nästan ta på sig kavajen, jo för att han fick på¨sig ett par BYXOR! ärligt han va troligtvis snyggast i hela världen om ni frågade honom! (ja och de va ju min förtjänst liksom, de va jag som sa at jag vägrade följa med om han skulle gå i de gamla säckiga jeansen och den smutsiga pikè tröjan)
Ja alla män har en tendens att sätta sig som nr 1 i alla lägen! ja och om de så inte blev så så är de alltid någon annans fel, t.ex. om Niclas inte skulle klara av att springa Göteborgsvarvet (trots han tagit all den rätta antibiotikan) ja då hade väl troligtvis vart skorna som skavde, eller jag som inte kilat honom på ryggen tillräckligt mycket! 
Nä Utvecklingsamtal borde vi ha med de små liven, Där de kan få höra om sina brister och va de måste göra bättre... Ja så att deras självförtroende o kan sättas på plats en aning!
Säger inte att de inte ska ha självförtroende, men va sägs om lite lagom!!!
Därefter kanske man kan ha ett Lönesamtal... (va de nu skulle tjäna till) 
Ja för när man BARA häller upp vatten till sig själv och sedan skyller på "ja men jag har vart ensam i 3 veckor, vi män vänjer oss så fort vid att vara ensamma" Ja då är de NÅGON som behöver ett utvecklingssamtal och inte ett jävla lönesamtal! 
(men men jag fick iaf en stor vit fluffig morgonrock i morses, så nu kan jag strycka den på min önskelista till tomten) - ja iofs, hittade 2 nya saker att skriva på listan redan så.... ja och så lite smink på taxfree vill jag också ja!!
Puss på dig älsking!

RSS 2.0