Alla <3 dag ångest!

Ja usch vilken ångest jag har för den här förbaskade dagen!
Under Niclas lyckorus igår kläckte han även ur sig "du har väl inte planerat något för i morgon?"
Mitt hjärna började banka..... nej nej nej! 
nej för att jag vill inte fira "kärlekensdag" med alla andra, jag tycker det är lite töntigt... Jag vill hellre ha vår egen dag.
Men visst hade jag tänkt laga någon god tre rätters hemma, kanske hyrt någon film eller så...
Men vi ska iväg på något ikväll, Niclas säger bio, men vi får se.. Jag är jätte glad för det i alla fall, alla kvinnor älskar ju överraskningar! 
Men va har jag hittat på till Niclas?? 
Nu sitter jag här med ångest, för Idag när Niclas vill vara romantisk, då är jag oromantisk! 
Och om jag vill överraska honom med något så vill jag att det ska vara väl genomtänkt, och de kommer de inte bli... vet inte hur jag ska ha tid med allt idag heller...
Åhhhh vilken ångest jag har, kanske över själva alla hjärtans dag dagen eller så för att jag är så himla oromantisk just idag...  

RSS 2.0