Döda nån!

Niclas väckte mig kl 8 i morses och långt innan de ringde hans väckarklocka!!
Kunde inte öppna mina ögon på säkert en timme och när Niclas fick gå ut med en mindre stressad hund så kunde jag äntligen få somna om i min underbara säng men inget tassande eller knuffande.. 
Måste säga att de va en av de bästa stunderna i mitt liv.... =P
När jag vaknade drog Niclas upp rullgardinen och ställde två smöråsar framför mig..
Ja nu säger alla att han är så snäll och skämmer bort mig.... Men nää de gör han inte... hade han skämt bort mig hade han låtit mig sova hur länge som jag hade velat och inte tvingat upp ögonen!
"skynda dig upp nu så vi kommer iväg"
HAAALLLÅÅÅÅ!!! Kalaset börjar kl 19.......
Grrrrr!!
Ja men nu är han ute med bilen... igen... han gick nämligen ut dit sent igår kväll och satte sig och pillade, somnade talande med hans kompis, även de om den fantastiska bilen... 
Fick sättta på lite ensam musik.. mina favis låtar eller iaf några av de.... och börjar därför tina upp lite från mitt underbara morgon humör och ångrar lite de där fingret jag pekade mot niclas....
(nej ni behöver inte ta de så allvarligt heller)
Får väl börja för miga iordning så att vi kommer iväg....
 

RSS 2.0