Lilla bruum!

Jag kan inte bestämma mig vad min lilla bil ska ha för kön så därför blir de nog "Lilla Bruum"
Undra va Niclas kommer säga om detta fina namn?
Men eftersom jag inte kan bestämma om de är en hon eller han så får de bli så.. Lilla för att de är en hon och Bruum för att det är en han!
 Men visst är hon fin!! Oj nu blev det en hon... Men ja u för tiden ska ju inte barnen ha några kön utan va en hen så om bilen är snäll så är de nog en hon och är den dum så blir de nog automatiskt en han! 
Niclas har Lilla Bruum nu.. han kunde inte riktigt släppa taget om henne än, men på måndag får han sin spritt språngande nya bil så jag får väl låta de gå den närmsta dagarna så att Niclas får leka av sig lite... 
men vi är väldigt nöjda iaf, Niclas skiner som solen och då vet ni ju alla att ja då är jag nöjd!
fast jag får väl erkänna att det inte bara är Niclas stora leende som gör mig nöjd, för hon är väldigt fin!
 

RSS 2.0