Lycklig du, lycklig jag!

Ja det är faktiskt vilken flickväns som helst dröm att få se sin pojkvän så glad!
Niclas kom hem och LÖS, Så lycklig har han inte vart på länge!
-Sara jag har en sak att berätta!" 
Jag har fått licing bil på jobbet! Men så har jag hittat en väldigt fin bil på blocket, en väldigt fin BMW till ett "väldigt" bra pris.... 
(Priset va nog bra men om de va billigt går ju att diskuteras)
Men så satt han där och lös!
-om vi säljer audin så kan ju du köra den 
- ja men vi kan ju byta, han får audin och vi tar BMW... 
(niclas trodde inte riktigt att det skulle kunna funka)
Älskar ju min Rut, min fina lilla audi, som har tagit mig på massa härliga äventyr! Men Elvis grejer får ju inte riktigt plats, den drar mycket bensin, men är ju avbetald och klar....
- men Niclas behöver vi två nya bilar? vilken bil blir billigast? (ja för de är faktiskt jag som är ekomomisk/snål i vårt förhållande)
-Ja de är ju mercedesen men...... du vill ju ha en stor bil.... BMW blir inte så dyr i månaden....
(fan de ville jag ju men jag vill ha Rut också... )
Han va ju så lycklig...
- Ska  du betala licingbilen och jag betala mestadelen av BMWn då?
-Njää jag kan betala största delen på BMWn också...den har ju lite större motor så den är ju lite roligare att köra...
(jaha de va där skon klämmde.....) Men men "min" bil kommer ha större motor än Niclas bil.....
Och så så han så där lycklig ut......Så jag kunde väl inget annat att säga "kör på"
Så på fredag får "jag" min nya stora pärla, funderar på namnet Bruum...och jag ska bli BMW förare... inte riktigt jag måste jag säga, jag är ju mer audi och passat körare men va gör man inte när den man älskar kommer in i sovrummet och lyser av lycka!?
Ja för är du lycklig så blir jag lycklig!

RSS 2.0