Muslimhat!

Eller islamofobi kalla de va ni vill men jag är så himla, jävla trött på de!!
Så fort en muslim begår ett brott ja då får alla muslimer stå till svars för de... Men när lasermannen härjade fritt, ja då är de en enskild person..
och nu precis fick jag se ett JÄTTE hemskt klipp på en halalslakning.. Verkligen jätte hemskt... Men.... det är ju inte bara muslimer som bedriver djurplågeri... Tycker det är verkligen jätte hemskt med all djurplågeri verkligen men det muslimer gör är hemskt men det djurplågeri som kristna bedriver är inte alls lika hemskt! 
Vi väljer att inte äta halalkött men kyckling och ägg vill vi väldigt gärna gotta oss med...
Men så youtubade jag även halalslakt och fick se Fredrik på tv... Fan kanske skulle ta och bli en liten moderat trotts allt..
 
Förstår inte varför många är så himla rädda för muslimer... visst det finns väl idioter som är muslimer men det finns de väl i alla religioner?
Och varför är alla så himla rädda för muslimer? de är ju bara männsikor som alla andra...
"ja men det bedriver kvinnoförtryck"
Vill bara berätta för alla som tvekar att det starkaste kvinnan/kvinnor jag har träffat har jag träffat i en moske och de hade själv valt att ha på sig sin slöja.... Så himla fina kvinnor och härliga kvinnor!
Och enligt mig så bedriver vi svenskar också en form av kvinnoförtryck om vi ska se de så... Va säger ni om att det så kallade "kvinnoyrkerna" är lägre betalda än det så kallade mansyrken? och jag vet många män som jobbar inom kvinnoyrkerna som får högre ingångslön än va kvinnorna får.... är inte det kvinnoförtryck om nåt?
Jag tycker att vi är väldigt bra på att dömma!
det jag skriver här har säkert ingen vetenskapligbevisning bakom sig men jag står för det iaf!

RSS 2.0