Underbara helg!

Ja trodde iaf att den skulle bli fantastisk... 
just nu ör de inte så fantastiskt.. Elvis väckte med vid 12 när han kom hem och vid 12.40 då ville han inte va i sovrummet längre... då jag somnade kl 9 så känner jag mig lite lätt groggy just nu...
skulle tagit en spring tur och lagat lite mat, just nu vet ajg inte riktigt hur detta ska gå till... 
Får ta fram löparbandet framför TV i ikväll (nu när inte Niclas är hemma) och springa eller gå där... 
Men njukstartade iaf helgen jätte bra, igår träffades jag, Lina och Emma och åt lite mat och tjötade hemma hos Emma innan jag skulle iväg och jobba min sista natt! 
Fredagen började ju inte spå himla fantastiskt men men... överlever väl denna kvällen också även fast jag ska in i GBG med stora bilen... (är inte så van bilförare där inne och är livrädd för spårvagnarna) men va gör man väl inte för sin sambo som ska ut och slira hela helgen.... 
Men I morgon då ska jag kila iväg till systemen för lite rödvin och sen ska jag se om de finns något fint att köpa i affärerna också innan min fina Lina kommer för lite tjejmys med mycket rödvin! =)
Får se de kanske blir en sväng ut på stan (premiär, så här snart ett år senare)
Men vi får se vart lördagen tar vägen, mysigt med Lina och vin så de är de bästa!
Söndag blir slapp och Måndag ja då ska jag träffa mina nya arbetskamrater! =)

RSS 2.0